اجرای نقاشی ساختمان با اکیپ در شهریارپرند
نوشته شده توسط : نقاشی ساختمان

رنگ هاي پلاستيک
رنگ هاي پلاستيک از قديمي ترين نوع رنگ بوده و در کيفيت هاي مختلفي در بازار موجود مي باشد که بسا کيفيت بعضي از رنگ ها واقعا قابل قبول نبوده ولي بخاطر سود جويي بعضي افراد نا وارد و استفاده شخصي در بازار هر نوع رنگي به خصوص در مورد رنگ پلاستيک يافت مي شود .

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)
رنگ پلاستيک بايد از لاتکس تهيه شده باشد و قابليت شستو و کهنه مرطوب کشيدن داشته باشد ولي از آنجايي که اين رنگ کاملا سطحي فلات و غير روان توليد مي کند مناسب براي شستشو نبوده و اکثر از يک کيفيت پائين تر اين رنگ استفاده مي شود که به نيمه پلاستيک معروف هست .

kkkkkk.gif (400×150)
ولي در کل اين رنگ بيشتر مناسب سقفها بوده و براي مکانهايي که از دسترس دور است مناسب مي باشد و در کيفيت استاندارد ، نيمه پلاستيک درجه يک ، نيمه پلاستيک در جه ? و متاسفانه اين نيمه پلاستيک ها تا درجه ?? هم ادامه داره . روي همين اصل در قيمت گذاري ها کار مرغوب با نيمه پلاستيک درجه يک مد نظر مي باشد و حتما از نوع رنگي که خريداري يا اجرا ميکنيد مطمئن شويد که کيفيت مطلوب را دارا باشد .در ادامه متن به قيمت خدمات رنگ آميزي پلاستيک توجه فرماييد:
رنگ هاي پلاستيک

naghashi.org-4.png (355×200)
محاسبه هزينه رنگ آميزي منوط به نوع کار (زيرسازي ها) و انتخاب درجه رنگ توسط کارفرما دارد . ولي به هر ترتيب براي اطلاع از کليات وحدود هزينه در اين قسمت اشاره اي به قيمت خدمات شرکت در بخش خدمات رنگ آميزي مي نمائيم:
?-به طور کلي هزينه ها از متري ???? تومان آغاز تا متري ???? تومان منتهي مي شود.
?-تفکيک هزينه ها در بند يک به اين شرح مي باشد:
الف – رنگ پلاستيک درجه ? زير ???? تومان(متري) مشخصات:غيرقابل شستشو وتغيير رنگ درمدت کم
ب- رنگ پلاستيک درجه ? معادل ???? تومان(متري)
ج- رنگ پلاستيک درجه ? معادل ???? تومان(متري) قابل شستشو وتغيير رنگ در مدت زياد
توضيح : قيمت هاي مذکور ثابت نمي باشند.

به اميد بهره مندي از نظرات ارزشمند شما…
کامياب و کامروا باشيد .





:: برچسب‌ها: ,نقاشی در شهریار ,نقاشی در ساختمان ,نقاشی ساختمان در مشهد ,نقاشی ساختمان در کرج ,نقاشی ساختمان در پرند ,نقاشی ساختمان در تهران ,نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان ,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان ,نمونه سوالات نقاشی ساختمان در ,ترمیم ترکها در نقاشی ساختمان ,کتابی در مورد نقاشی ساختمان ,انواع رنگ در نقاشی ساختمان ,نقاشی ساختمان در ترکیه کار ,قیمت نقاشی ساختمان در اصفهان ,انواع رنگها در نقاشی ساختمان ,مدل نقاشی ساختمان در راهرو ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: